Advertisement
YOU ARE HERE: LAT HomeCollectionsCincinnati

BRIEFLY

Taft rejected a $145-a-share takeover offer.

March 12, 1987

Cincinnati-based Taft Broadcasting Co. said its board of directors unanimously rejected the offer from an investor group led by its vice chairman, Dudley S. Taft, son of the company's founder. The board concluded that the offer failed to recognize fully the future prospects of the company and directed management to explore alternatives including possible financial restructuring. The offer for Taft, a Cincinnati-based television station and cable system operator, was made last Friday.

Advertisement
Los Angeles Times Articles
|
|
|