Advertisement
YOU ARE HERE: LAT HomeCollections

MORNING REPORT

Radio

May 14, 1987| Arts and entertainment reports from The Times, national and international news services and the nation's press

David Perry, Jim Ladd and Jack Snyder--three former disc jockeys for the defunct rock station KMET--have filed suits in Los Angeles Superior Court against the station's owners and operators, claiming they were induced to sign employment contracts by station officials who knew at the time they would be fired. The three contend that station vice president Howard Bloom misrepresented the station's position concerning their status at KMET by either thwarting the disc jockeys' attempts to be hired elsewhere or promising attractive positions and/or perks. Snyder's and Perry's suits seek $1 million each in actual and punitive damages, while Ladd's asks for $2.45 million. Bloom and KMET program director Frank Cody, who are both named as defendants, could not be immediately reached for comment.

Advertisement
Los Angeles Times Articles
|
|
|