Advertisement

BRIEFLY

Former employees of U.S. News lost a court case.

June 23, 1987

A federal judge rejected claims that former employees of U.S. News and World Report did not receive a fair share of the profit when the magazine was sold in 1984. U.S. District Judge Barrington D. Parker found there was no evidence that the company failed to properly assess the value of the former employees' holdings in a profit-sharing stock trust that owned the magazine. The lawsuits were filed by about 200 former U.S. News employees after the magazine's announcement of its sale to Boston real estate magnate Mortimer Zuckerman for $176 million, or at least $2,700 a share.

Advertisement
Los Angeles Times Articles
|
|
|