Advertisement
YOU ARE HERE: LAT HomeCollectionsNews

For the record

January 01, 2010

ACORN: An article in Section A on Sept. 19 about the individuals whose video sting prompted the ACORN scandal incorrectly said one of them had targeted the community activist group because its voter registration drives bring Latinos and African Americans to the polls. Although the organization registers people mostly from those groups, James E. O'Keefe did not specifically mention them. The article was first published in the Washington Post, which published a correction on Sept. 22. The Times had overlooked the correction.

Mission restoration: An article in Section A on Dec. 25 about the restoration of Mission San Miguel misspelled the first name of a parishioner. She is Remie Campomenosi, not Reimi. The article also referred to the 1859 Fort Tejon earthquake; it occurred in 1857.

Felix Wurman obituary: The obituary of Church of Beethoven music series founder Felix Wurman in Thursday's Section A misspelled the last name of the series' artistic director. He is David Felberg, not Feldman.

If you believe that we have made an error, or you have questions about The Times' journalistic standards and practices, you may contact Jamie Gold, readers' representative, by e-mail at readers.representative@latimes.com, by phone at (877) 554-4000, by fax at (213) 237-3535 or by mail at 202 W. 1st St., Los Angeles, CA 90012. The readers' representative office is online at latimes.com/readersrep.

Advertisement
Los Angeles Times Articles
|
|
|