Advertisement
 

For the record

June 16, 2010

Robert J. Wussler: The obituary in Monday's LATExtra section of television executive Robert J. Wussler mistakenly said he was a co-founder of CNN. Wussler was senior executive vice president at Turner Broadcasting System, beginning in 1980 when CNN was formed.

Abby Sunderland: A subheadline on an article in Saturday's Section A about the parents of teen sailor Abby Sunderland and their response to critics of her attempt to sail around the world referred to the family as the Sutherlands.

Maya Lin: A May 22 Home section article on a Maya Lin-designed house in Venice said the project was her first residential design west of the Mississippi River. Lin previously designed a new home in Colorado and worked on an existing structure in Santa Monica Canyon.

Hawkins park: The Home section's Dry Garden column Saturday said that one of landscape designer Stephanie Landregan's projects, Augustus F. Hawkins Natural Park, was in Compton. The park is on Compton Avenue in L.A.

Furniture fair: A May 22 Home section article on the International Contemporary Furniture Fair in New York said the event was at the Jacob J. Javits Convention Center. The correct name is Jacob K. Javits.

Millionaires: An article in Friday's Section A about a rebound in the number of millionaires said the stock market reached 12-year lows in March 2008. Those lows were reached in March 2009.

If you believe that we have made an error, or you have questions about The Times' journalistic standards and practices, you may contact Deirdre Edgar, readers' representative, by e-mail at readers.representative@latimes.com, by phone at (877) 554-4000, by fax at (213) 237-3535 or by mail at 202 W. 1st St., Los Angeles, CA 90012. The readers' representative office is online at latimes.com/readersrep.

Advertisement
Los Angeles Times Articles
|
|
|