Advertisement
YOU ARE HERE: LAT HomeCollectionsRadio Stations Suits
IN THE NEWS

Radio Stations Suits

FEATURED ARTICLES
CALIFORNIA | LOCAL
January 13, 1995 | SHAWN HUBLER, TIMES STAFF WRITER
Three days after a "Hard Copy" report alleged that Michael Jackson was videotaped in an illicit sexual encounter, the pop star filed a $50-million lawsuit against the tabloid television show's reporter and a radio talk show that aired her assertions. The lawsuit, filed Thursday in Los Angeles County Superior Court, alleges that "Hard Copy" correspondent Diane Dimond slandered Jackson with a false and unsubstantiated report, and compounded the injury by repeating the allegations on KABC-AM radio.
ARTICLES BY DATE
ENTERTAINMENT
March 26, 1999 | JUDITH MICHAELSON, TIMES STAFF WRITER
Former KFI-AM (640) overnight host Tammy Bruce, who last year came under fire for critical remarks she made on the air about Bill and Camille Cosby, has filed suit against the station and key personnel on charges that include sex discrimination, discrimination due to sexual orientation, wrongful termination, sexual harassment and slander. Named as defendants in the lawsuit, filed in Los Angeles Superior Court, are Cox Radio-owned KFI, Program Director David G.
Advertisement
ENTERTAINMENT
March 26, 1999 | JUDITH MICHAELSON, TIMES STAFF WRITER
Former KFI-AM (640) overnight host Tammy Bruce, who last year came under fire for critical remarks she made on the air about Bill and Camille Cosby, has filed suit against the station and key personnel on charges that include sex discrimination, discrimination due to sexual orientation, wrongful termination, sexual harassment and slander. Named as defendants in the lawsuit, filed in Los Angeles Superior Court, are Cox Radio-owned KFI, Program Director David G.
CALIFORNIA | LOCAL
January 13, 1995 | SHAWN HUBLER, TIMES STAFF WRITER
Three days after a "Hard Copy" report alleged that Michael Jackson was videotaped in an illicit sexual encounter, the pop star filed a $50-million lawsuit against the tabloid television show's reporter and a radio talk show that aired her assertions. The lawsuit, filed Thursday in Los Angeles County Superior Court, alleges that "Hard Copy" correspondent Diane Dimond slandered Jackson with a false and unsubstantiated report, and compounded the injury by repeating the allegations on KABC-AM radio.
Los Angeles Times Articles
|